معرفي سامانه Dina Help Desk

توليد محتواي سئو شده به بهترين شكل ممكن

معرفي سامانه Dina Help Desk

۴۲ بازديد

معرفي سامانه Dina Help Desk 

نرم افزار Help Desk دنيا با توجه به الگوي ساختاري ITIL امكانات و ماژول هاي كاربردي خود مي تواند به خوبي مشكلات موجود در شبكه را شناسايي و پشتيباني كارمندان ، پرسنل و حتي نمايندگي ها و شعبات مختلف را آسانتر كند . اين نرم افزار با دردست داشتن تكنيك ها و تئوري هاي سودمند و مبتني بر دانش فناوري اطلاعات، قدم هاي موثر تري را جهت همراهي و ايجاد پشتوانه ي نرم افزاري براي كارشناسان و متخصصين كشورمان بر مي دارد.

 

Help Desk دينا انتخاب هوشمندانه مديران ارشد و مهندسين جامعه فناوري اطلاعات

 

وجود سطح كلاني از دستگاه ها ، كامپيوترها ، تجهيزات شبكه به همراه نيازمندي سازمان به مديريت چرخه حيات آنها در سيستمي مدون و يكپارچه حقايقي از اين دنياي جديد است كه هميشه همراه كارشناسان و مديران ارشد بود است كه با ارائه يك سيستم يكپارچه Help Desk دينا مي‌توانيد بر بستر وب و موبايل آمار جامعي از موجوديت هاي يادشده را به همراه رضايت كاربران و مالكين آنها هميشه همراه داشته باشيد.


ويژگي هاي منطبق با چارت سازماني

سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسي به تمامي موجوديت هاي سازماني نظير كاربران ، دارايي ها، و مديريت رخدادها و وفرايند هاي وابسته به تمامي موارد مذكور در حوزه فناوري اطلاعات طراحي و پياده سازي شده است از اين رو يكي از قابليتهاي كاربردي سامانه اجرا و پياده سازي آن روي بستر چارت سازماني و تنظيم گزارشات و عمليات سيستم منطبق بر حوزه اختيارات كاربران در سطوح و طبقه بندي هاي مختلف نظير منطقه ، شعبه ، نمايندگي و... مي باشد كه با توجه به اين قابليت با خيالي آسوده از انحصار اطلاعات سازماني خود در طبقات متنوع سازماني ميتوانيد آن را مورد استفاده قرار دهيد .

Cropped image of business people working on laptops in office

فرآيند همكاري ما

ارائه ي دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوري و آنلاين ، پشتيباني و مشاوره قبل از خريد

 


 

icon

بهره مندي از سيستم واكشي چارت سازماني منطبق بر ساختار اكتيودايركتوري.


icon

بهره مندي از سيستم مديريت و مونيتور مغايرت هاي سخت افزاري كامپيوتر ها.


 

 

icon

ثبت و مديريت كاربران و مالكين سيستم تجهيزات.


icon

بهره مندي از فرم ساز هوشمند.


 

icon

بهره مندي از سيستم مديريت فعاليت شركت هاي پيمان كار و كاربران پيماني.


 

icon

بهره مندي از گزارش قطعات كامپيوتر ها نظير RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.


 

Multitasking businessman working at night

استانداردسازي فرايندها

يك مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تكنيك هايي است كه منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدينا با توجه به الگوي ساختاري ITILامكانات و ماژول هاي كاربردي خود را با افتخار در اين زمينه در اختيار متخصصان و فرهيختگان كشور قرار داده است تا بتوانند گام هاي موثري در راستاي نيازمندي هاي خود بردارند.


ويژگي هاي كليدي سامانه Help Desk دينا

سهولت در دسترسي و حل مشكلات در سريع ترين زمان ممكن همواره دغدغه مديران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدينا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تكنيك ها و تئوري هاي سودمند و مبتني بر دانش فناوري اطلاعات، در اين راستا قدم هاي موثر تري را جهت همراهي و ايجاد پشتوانه ي نرم افزاري براي كارشناسان و متخصصين كشورمان بردارد.

icon

سرعت در پردازش و توليد گزارشات

...

icon

كانورت و ايمپورت داده ها با چند كليك ساده

...

icon

رعايت و به كار گيري راهكارهاي ITIL

...

icon

ارتباط با سامانه هاي ميزبان از طريق وب سرويس

...


سازگار با تمامي مرورگرهاي رايج و پلتفرم هاي سخت افزاري

سامانه جامع Help Deskدينا با داشتن ظاهري جذاب و كاربر پسند همراه هميشگي شما در ارسال و بازبيني درخواست هايتان خواهد بود . با استفاده از اين ابزار به راحتي در هر مكان و زمان قادر خواهيدبود درخواست هاي خود را ارسال ، بررسي و حتي ارجاع دهيد كه با توجه به سرعت عملكرد شما در رسيدگي به درخواست ها بسيار موثر خواهد بود.

 

سامانه Dina Help Desk كه با نام نرم افزار Help Desk نيز شناخته مي شود يكي از بهترين و كامل ترين مجموعه هاي نرم افزاري براي دسترسي به تمامي موجوديت هاي سازماني نظير كاربران ، دارايي ها، و مديريت رخدادها و فرآيندهاي وابسته در شبكه هاي سازماني و اداري است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از اين نرم افزار باعث مي شود كه فرايندهاي پشتيباني و مديريتي شبكه هاي رايانه اي آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.